.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عذرخواهي احمدي نژاد از گلستانيها به خاطر تحمل سرماي زمستان

رييس جمهوري در اجتماع باشكوه مردم استان گلستان گفت:درسرمايي كه زمستان سال گذشته به لحاظ شدت و طول دوره در يكصد سال اخير بي‌سابقه بوده است، مردم استان گلستان بخاطر برخي كاستي ها در امر سوخت رساني متحمل سختي شدند و متواضعانه از آنها عذرخواهي مي كنم.

دكتر محمود احمدي نژاد كه امروز چهارشنبه در استاديوم آزادي گرگان سخن مي‌گفت،خاطر نشان كرد: به دو دليل ضعف در شبكه گاز رساني و طراحي‌ها در توليد گاز و همچنين اتفاق غيردوستانه قطع گاز وارداتي، مردم عزيز استان گلستان در زمستان گذشته در سختي مضاعف قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار سياسي اعزامي ايرنا، احمدي نژاد گفت: همين جا از مردم خوب استان گلستان كه سختي‌ها را تحمل كردند و اجازه ندادند كه گردن مسوولان كشور در مقابل بدخواهان و كساني كه قدر دوستي صادقانه را نمي دانند خم شود، تشكر مي‌كنم.

رييس جمهوري در ادامه با اشاره به مصوبات قبلي دولت در سفر دوره اول به استان گلستان افزود: در سفر اول به استان مصوبات خوبي براي توسعه و پيشرفت استان به تصويب رسيد.

احمدي نژاد اظهار داشت: در سفر اول نرخ بيكاري استان ‪ ۱۲/۶‬درصد بود كه با همت شما مردم و تلاش دولت ‪ ۱/۶‬درصد از نرخ بيكاري كاسته شد اما هنوز درصد بيكاري در استان بالاست كه در اين سفر در جلسه كارگروه تخصصي اشتغال و همچنين جلسه هيات دولت تصميمات مناسبي براي آن خواهيم گرفت.

رييس جمهوري همچنين خاطر نشان كرد: طول بزرگراههاي استان از ‪ ۱۳۶‬كيلومتر به ‪ ۲۰۲‬كيلومتر افزايش يافته و همچنين پيشرفت‌هاي خوبي در خصوص شبكه‌هاي آبياري، بنگاههاي اشتغالزا، صنايع بزرگ و همچنين پروژه‌هاي وزرشي داشته ايم.

احمدي نژاد با اشاره به اينكه در اين سفر تصميمات بزرگتري براي ايجاد اشتغال و افزايش توليد و ثروت در استان خواهيم گرفت،تصريح كرد: دولت ‪۲۷‬ طرح بزرگ صنعتي را در جلسه فردا شب استان گلستان به تصويب خواهد رساند.

رييس جمهوري اكتشاف نفت و گاز در استان ، طرح بزرگ انتقال آب از استانهاي مجاور به استان گلستان، احداث دهكده ورزشي و پيست سواركاري و نيز خط انتقال گاز به استان و طرح بزرگ راه آهن پر سرعت مشهد - گرگان به رشت را از جمله تصميمات در دستور كار دولت براي استان گلستان در دومين سفر استاني به اين استان عنوان كرد.

احمدي نژاد تاكيد كرد: در موضوع مسكن نيز تصميمات خوبي براي تسريع در ساخت و كنترل قيمت مسكن اتخاذ خواهد شد.

رييس جمهوري پس از سخنراني در جمع مردم استان گلستان، براي بازديد سرزده از يكي از روستاهاي محروم استان عازم اين روستا شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.